1. Aplikuj do nas przez stronę internetową w zakładce "Kariera". Wypełnij krótki formularz, załącz swoje CV i wyślij zgłoszenie.


2. Oczekuj naszego pierwszego telefonu. W trakcie tej rozmowy wspólnie ustalimy, czy docelowa rozmowa rekrutacyjna odbędzie się również przez telefon, na spotkaniu online, czy na żywo w siedzibie naszej firmy w Warszawie.


3. Poznaj decyzję o zatrudnieniu jeszcze w czasie rozmowy/spotkania rekrutacyjnego. Rezygnujemy z "Dziękujemy, odezwiemy się" i dajemy jasną informację o tym, czy Cię przyjmujemy. Jeśli będziesz na tak, to od razu umówimy się z Tobą na termin pierwszego wyjazdu.


4. Uzupełnij e-formularz osobowy, do którego link prześlemy Ci mailem. W oparciu o dane z formularza przygotujemy dokumenty niezbędne do zatrudnienia Cię.


5. Podpisz przygotowane przez nas dokumenty za pośrednictwem bezpiecznej platformy - Autenti, bez wychodzenia z domu. Zaakceptuj naszą umowę potwierdzając ją kodem SMS.


6. Stań się naszym pracownikiem! Zgłosimy Cię jako pracownika do kadr i księgowości. Prześlemy Ci także skierowanie na odpowiednie badania medyczne, które wykonasz przed pierwszym wyjazdem.


7. Otrzymaj od nas telefoniczne potwierdzenie terminu wyjazdu i pomocną listę zakupów na Twój pierwszy wyjazd do pracy.


8. Przygotuj się do pierwszego zlecenia! Na 3 dni przed wyjazdem ostatecznie potwierdzimy miejsce i datę odbioru oraz prześlemy Ci aktualne przepisy covidowe.


9. Staw się w dniu wyjazdu w umówionym miejscu i czasie, odbierz firmową kurtkę, spodnie oraz kamizelkę odblaskową i rozpocznij z nami podróż do pracy!